4 Flares Twitter 0 Facebook 0 LinkedIn 4 Google+ 0 4 Flares ×

Utfordringen til mange bedrift, enten den selger tjenester eller produkter, er å markedsføre seg på en slik måte at de får budskapet sitt foran de rette folkene. For å forenkle bildet, og sette det litt på spissen, så kan vi si at det er kun to ting du trenger for å tiltrekke deg flere kunder og dermed øke salget.

  1. Riktig markedsføringsstrategi
  2. Motivasjonen til å sette strategien ut i livet

For med en god strategi og motivasjonen til å iverksette den, kan du oppnå resultater du ikke trodde var mulig. Potensialet er stort og mulighetene ubegrenset. Og det beste er at når du begynner å oppleve gode resultater så kommer motivasjonen av seg selv.
Det å drive business blir gøy. Stress erstattes med spenning.

Du har et valg

De fleste mindre bedrifter har valgt å ikke ha en markedsføringsstrategi, eller en forretningsstrategi for den saks skyld. De lener seg på «prøve og feile»- metoden i stedet. De prøver seg, jobber hardt og håper ting vil bli bedre bare de jobber enda hardere… Men et mindretall velger å investere i en effektiv markedsføringsstrategi. De gjør de riktige tingene på riktig måte, og i riktig rekkefølge.

Det utrolige er at de fleste som driver en liten bedrift velge å være i den første gruppen. Altså de uten en en plan for egen markedsføring. Spørsmålet er om du er en av de som ønsker å gjøre det bedre neste år? La 2016 bli det året hvor din bedrift får et løft!

Jeg vet det er vanskelig å ta tak i egen markedsføring, og spesielt planlegge frem i tid. Men jeg lover deg at det blir lettere for deg å holde fokus og få mer gjort når du har satt deg noen mål og planlagt aktiviteter som tar deg dit. Tenk deg den deilige følelsen om ett år fra nå, når du ser tilbake og ser hvor langt du har kommet!

Ønsker du hjelp til å se hvilke markedsføringsmuligheter som ligger foran deg og din bedrift? Få strukturert de gode idéene, få nye innspill til hvordan du kan markedsføre deg bedre samt konkrete verktøy til hvordan du skal bli mer synlig i markedet?

Jeg ønsker å bidra til at du og din bedrift gjør det bedre neste år enn i år. Derfor har jeg satt opp en workshop hvor du får konkret hjelp med hva du kan gjøre bedre for å nå ut med ditt budskap og få flere kunder.

Bruk tiden, og fridagene, frem til nyttår til å legge en plan for din markedsføring og få en pangstart på 2016!

Få mer info og datoer for workshopen – Hvordan markedsføre din bedrift  her >>

Vær en markedsførings-superhelt denne uken!

PS. Hva synes du er det vanskeligste med å markedsføre deg selv og din bedrift? Jeg blir veldig glad om du tar deg tid til å dele det meg meg i kommentarfeltet nedenfor 🙂

Rikke Dørum Schönborn

Rikke har siden 1997 arbeidet med markedsføring av ulike produkter i ulike bransjer og står godt rustet til å hjelpe deg og din bedrift med å bli synlig så dere tiltrekker dere flere og riktige kunder. Rikke er en sprudlende person og har en smittende glede for markedsføring og kommunikasjon.
4 Flares Twitter 0 Facebook 0 LinkedIn 4 Google+ 0 4 Flares ×

Kommentarer